Turbina od ASZ/ARL - zmieniać czy czekać

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jackal
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2004
    • 758

    #26
    zalozenie do AGR wymaga duzo wiecej zachodu ( wiecej info przy pomocy SZUKAJ )

    Natomiast do zalozenia ASZ/ARL do AHF wystarczy szybko zlaczko, ktora trzeba dorobic ( lub zakupic u Aliego ), oprocz tego skrecana opaska oraz noz do urzniecia kawalka weza od IC do turbo.
    bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
    Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
    Perfect service by DobryGrzesWawa

    Komentarz

    • autorus
      Rider
      • 2004
      • 508

      #27
      A czy i jak załozyć turbinkę ASZ do ALH? No bo jakbym sie pozbywał swojej to bym załozył do drugiego samochodu.

      Autorus
      http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
      Budowa mojego domku MURATORZE

      ----------------------------------------------------
      Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

      Komentarz

      • Purchawa
        Admin
        S_OCP Member
        • 2004
        • 8007

        #28
        Zamieszczone przez autorus
        A czy i jak załozyć turbinkę ASZ do ALH?
        Tak samo jak do AHF/ASV.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz

        • wasyl
          L&K
          • 2005
          • 1084

          #29
          Martinez
          a co się dzieje ze sprzęgłem?? i jaki przebieg jeździsz na modzie??
          ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
          www.wasilewski-foto.pl
          KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

          Komentarz

          • Martinez
            L&K
            • 2004
            • 1366
            • Audi

            #30
            Zamieszczone przez wasyl
            Martinez
            a co się dzieje ze sprzęgłem?? i jaki przebieg jeździsz na modzie??
            Sprzęgło przy okooło 120kkm zostało wymienione ze względu na drgania pedału sprzęgła. Powodem było kompletne przerdzewienie (spowodowane hmm podtopieniem auta), pewnie bym jeździł do dziś na seryjnym gdyby nie to, dzisiaj przebieg to 177kkm. Na różnych programach jeżdżę od jakichś 100kkm. Innych defektów lub nadmiernego zużycia nie stwierdziłem.
            Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
            teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
            czarna AR 156 1.8 T.Spark

            Komentarz

            Pracuję...